sobota, 23 czerwca 2012

12

naleśniki kokosowe

aby stworzyć dwa naleśniki potrzeba nam:
1/4 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej, 1 łyżka otrąb pszennych, 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia, szczypta sody oczyszczonej, szczypta cynamonu, 1 jajko, 1/4 szklanki mleka 0,5 %, 2 łyżki wiórków kokosowych, 3 krople aromatu waniliowego bądź śmietankowego

*

białko jajka ubijamy na sztywną pianę. mąkę, otręby, proszek do pieczenia, sodę, cynamon, żółtko, mleko, wiórki oraz aromat mieszamy ze sobą, następnie łączymy z białkiem. smażymy na patelni teflonowej z obu stron. 
u mnie naleśnik z 2 łyżkami serka wiejskiego i łyżeczką dżemu niskosłodzonego brzoskwiniowego.

~ 145 kcal
( naleśnik bez dodatków)



8 komentarzy:

  1. Bez dodatków ? znaczy się jakich ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chodziło mi o sam naleśnik, nie wliczałam do tego serka wiejskiego i dżemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają raczzej jak placuszki, ale fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i jak placuszki, ale super! Lubię kokosowy posmak, więc to śniadanie, może u mnie bardziej na obiad jak najbardziej na plus!!! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :)Podoba mi się do że kcal są podane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy moge użyć mąki żytniej razowej? czy raczej się nie nadaje? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...