piątek, 27 lipca 2012

39

ryż z jajkiem, cukinią, pomidorem oraz groszkiem

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
3 łyżek ugotowanego ryżu, 1 jajka, garści zielonego groszku, 1/4 cukinii, 1/2 pomidora,szczypty pieprzu,szczypty papryki w proszku, 1 łyżeczki oliwy z oliwek

*

ryż gotujemy. cukinię i pomidora kroimy na kawałki, groszek jeżeli jest konserwowy odsączamy, jeżeli mrożony również gotujemy (możemy razem z ryżem). na patelni rozgrzewamy oliwę i dodajemy warzywa. smażymy je do miękkości. następnie dodajemy jajko, ryż, groszek, ewentualne przyprawy (u mnie pieprz i trochę papryki w proszku). mieszamy wszystko aż powstanie nam alternatywna wersja jajecznicy. przekładamy zawartość patelni na talerz.

~ 252 kcal



7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ryż smażony z jajkiem. Przypomniałaś mi o tym daniu. W Twojej wersji wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli tak samo dobrze smakuje, jak wygląda, to chętnie kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysl na ryz, z takimi dodatkami jeszcze nie jadlam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lekkie i smaczne i dzięki jajku sycące :) biorę!

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję;) urzekł mnie ten przepis;) jutro wezme sie za gotowanie:)

    zapraszamy : http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty przepis a jaki smaczny - już sprawdziłem i mi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...