wtorek, 7 sierpnia 2012

47

domowa granola z otrębami pszennymi z mlekiem, cynamonem, imbirem i bananem 

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
3 łyżek domowej granoli, 1 łyżki otrębów pszennych, szklanki mleka 0,5%, szczypty cynamonu, szczypty imbiru, 1 banana

*

~  323 kcal



9 komentarzy:

  1. dosypałabym jeszcze tylko trochę kardamonu i wtedy to już kompletny odlot kubeczków smakowych<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie wygląda. Lubię, ze podajesz kaloryczność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Srio? Taka porcja ma ponad 300 kcal? O, matko, to ja chyba jem dziennie ponad 2000 kcal... Dobrze, że nie jest ze mną źle.
    chyba wolę nie obliczać kaloryczności...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jak ja lubię to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe:) Napewno jest to pyszne:) Nigdy nie robiłam domowej granoli jeszcze:) ale jest tyle przepisów,że może kiedyś zrobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe połączenie przypraw :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...