wtorek, 14 sierpnia 2012

52

pierś z kurczaka w otrębach z puree marchewkowym

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
100g piersi z kurczaka,przyprawa do gyrosa, 2 łyżek otrębów pszennych, kilka marchewek, 2 łyżek jogurtu naturalnego (ja użyłam bałkańskiego), ząbka czosnku,  łyżeczki masła śmietankowego o obniżonej zawartości tłuszczu,
dodatkowo: ugotowane warzywa na patelnię,

*

pierś z kurczaka kroimy w kostkę,  doprawiamy, obtaczamy w otrębach i smażymy na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej. marchew gotujemy, następnie rozdrabniamy widelcem (bądź miksujemy). do garnuszka dodać łyżeczkę masła, jogurt, rozdrobniony czosnek i marchewkę. mieszać do chwili połączenia wszystkich składników.
podałam z kurczakiem i warzywami na patelnię.

~ 119 kcal
(sama porcja puree marchewkowego)



13 komentarzy:

  1. W Carrefourze jest tańszy;)


    Ooo to puree chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo smaczny przepis , nie robiłam jeszcze puree z marchewek ,ale widzę ,że smacznie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie obiady. Trochę kojarzą mi się z dzieciństwem, niemniej odbieram to jako pozytyw. :) Zjadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie próbowałam kurczaka w otrębach, ale wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. dziwnie liczysz kcal, albo licz kcal całego talerza ktore prezentujesz danie, albo lepiej wcale nie licz tych kcal, bo to głupie wiesz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie muszę liczyć kalorii tych dań,robię to , ponieważ mnie o to poproszono, dla mnie to szczerze mówiąc żadna przyjemność, jeżeli masz jakieś obiekcje co do tego bloga i mojego sposobu prowadzenia owej strony nie musisz tutaj gościć. :)
      pozdrawiam.

      Usuń
  6. o, nie jadłam jeszcze nigdy marchewkowego puree, muszę wypróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość bardzo bardzo apetyczny - piękne zdjęcie aż chce się jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Puree marchewkowe? :O brzmi dobrze, a jak widzę jego przygotowanie nie sprawia większej trudności. No fajnie, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Puree marchewkowe -pyrzmierzałam się do jego zrobienia już nie raz -ale Twój sposób bardzo przypadł mi do gustu! Nie dość, że prosty to jak widać na załączonej fotografii wygląda ładnie - a, że lubie zarówno marchewkę jak i czosnek to w najbliższym czasie wypróbuje jako dodatek do jakiegoś zestawu obiadowego :):D
    pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...