sobota, 18 sierpnia 2012

55

tortilla z kurczakiem i warzywami w sosie jogurtowym

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
1 tortilli pszennej szpinakowej, kilka liści sałaty, 1/2 ogórka zielonego, 1/2 papryki zielonej, 1/2 pomidora, 50g filetu z kurczaka, przyprawy do gyrosa, 1 łyżki jogurtu naturalnego bałkańskiego, 1 łyżki ketchupu

*
liście sałaty porywamy na mniejsze części, ogórka, paprykę i pomidora kroimy w kostkę. kurczaka również kroimy w kostkę, doprawiamy i smażymy na dobrze rozgrzanej patelni teflonowej. jogurt naturalny łączymy z ketchupem. powstałym sosem smarujemy tortillę, następnie dodajemy warzywa, kurczaka i zawijamy (patrz zdjęcie) piekarnik nagrzewamy do 180 stopni. tortillę podgrzewamy plus minus 10-15 minut

~ 338 kcal


16 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie ! Chciałam dziś przygotować na obiad tortille, ale jeszcze się zastanowię .

    OdpowiedzUsuń
  2. no i już wiem co robię na obiad (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm, tortilla - pychota! Dawno nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne smaczne i zdrowe danie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kiedyś zrobić domową tortille, ale zabieram się za to tak długo.. ,że chyba jednak mi nie wyjdzie<3

    OdpowiedzUsuń
  6. pycha ! jak na to patrze to chce mi się jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała! No i nie ma tak wiele kcal a z pewnością nasyci nawet wygłodniałego wilka ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, uwielbiam taką tortillę na obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm,pycha :-) uwielbiam z kurczakiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo apetyczne! Jak obliczasz ile danie ma kcal?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda apetycznie! Jak obliczasz ile danie ma kcal?

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd wiesz ile kalorii ma mięso z piekarnika? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wartościowość jest policzona na świeżo, nie uwzględniałam kwestii wytopienia się tłuszczu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...