niedziela, 23 września 2012

73

galaretka jogurtowa

aby stworzyć 3 porcje potrzeba nam:
3 szklanek wody, 2 galaretek (u mnie o smaku agrestowym), opakowania jogurtu naturalnego (180g)

*

galaretki rozpuszczamy we wrzątku i dzielimy na 2 części. do jeden masy dodajemy opakowanie jogurtu naturalnego i delikatnie mieszamy. drugą masę (bez jogurtu) przelewamy częściowo do 3 wysokich szklanek (patrz zdjęcie) następnie wstawiamy do lodówki i czekamy aż lekko stężeje, potem dodajemy masę jogurtową, znów wstawiamy do lodówki i na sam koniec przelewamy resztę galaretki.
udekorowałam maliną.

~ 107 kcal
(jedna porcja)


16 komentarzy:

  1. Pysznie :) Uwielbiam takie desery. w dzieciństwie mogłam jeść galaretkę codziennie i nigdy się nie nudziła ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł :) bardzo smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo fajnie xD aż mnie naszła ochota na galaretkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne pomysly
    bede wpadac czesciej i stosowac przepisy w praktyce

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie dziś jadłam galaretkę, bo tak mnie naszło:D i widzę, że nie tylko mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. aż pojde w tej chwili zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny i smakowity deserek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka warstw rozkoszy, w dodatku dietetycznej

    OdpowiedzUsuń
  9. super! taki swietny i prosty, na pewno wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa opakowania galaretek to około 500kcal, do tego jogurt.... podzielone na 3 na pewno da 200-250 kcal na porcję nie 107.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...