sobota, 29 września 2012

75

pełnoziarniste żytnie tosty z szynką, pomidorem i serkiem topionym

aby stworzyć 1 porcję (2 tosty) potrzeba nam:
2 kromek pełnoziarnistego chleba żytniego, 2 łyżeczek koncentratu pomidorowego, 2 plasterków szynki z indyka, 2 plasterków pomidora, 1 trójkącika serka topionego, ziół prowansalskich

*

chlebek podpiekamy na patelni teflonowej z obu stron. następnie smarujemy koncentratem, kładziemy szynkę, pomidora i ser, posypujemy ziołami. piekarnik nagrzewamy do 180 stopni i podgrzewamy tak długo, aż ser nie zacznie się topić.

~  117 kcal
( jeden tost)


11 komentarzy:

  1. Smakowite, choć tego sera to chyba po jednym wiórku ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie jadłam takich grzanek z koncentratem pomidorowym - trzeba spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pychotka ! zdrowo ,pożywnie i smacznie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem kokosowy kupiłam z PSSpołem:)
    Można go kupić też w Kauflandzie:)
    A serek Philadelphia kupiłam z sklepie Piotr i Paweł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. położyłabym dwa razy więcej sera i zajadała się takimi tostami, aż by mi się uszy trzęsły<3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...