piątek, 9 listopada 2012

92


zupa ryżowa

aby stworzyć 4 porcje potrzeba nam:
1 ćwiartki z kurczaka, 2 średnich marchewek, 1 pietruszki, 1/2 selera, 1 łyżki posiekanej natki z pietruszki, 200 g ryżu, 4 ziemniaków, 1 kostki bulionu drobiowego, pieprzu

*

marchewki, pietruszkę oraz seler myjemy i kroimy na talarki. wkładamy do gotującej się, lekko osolonej wody. opłukaną ćwiartkę kurczaka wkładamy do wrzątku i gotujemy. dodajemy ryż i kostkę bulionu drobiowego. po 10 minutach dodajemy kostki ziemniaków i natkę z pietruszki. warzywa gotujemy do miękkości. przyprawiamy pieprzem.

~ 110 kcal
(jedna porcja)



6 komentarzy:

  1. Pycha :) Jadłam szczególnie kiedyś taką zupę, chociaż nie nazywałam jej ryżową

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam podobną, ale takiej chyba nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam wszystkie zupy, super na taką pogodę, rozgrzewa i smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. taka zupa bardzo kojarzy mi sie z dziecinstwem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie jadłam takiej zupki ,pysznie , rozgrzewająco ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...