sobota, 17 listopada 2012

95


pełnoziarniste placuszki z serka homogenizowanego z jabłkiem i malinami

aby stworzyć 7 placuszków potrzeba nam:
opakowania (150g) serka homogenizowanego naturalnego (u mnie odtłuszczony) 1 jajka, 2 łyżek mąki (u mnie pszenna pełnoziarnista), szczypty proszku do pieczenia, szczypty sody oczyszczonej, 1 łyżeczki miodu, cynamonu, 1/2 jabłka, filiżanki mrożonych malin, łyżeczki oliwy z oliwek (dodajemy do konsystencji)

*

wszystkie składniki ze sobą łączymy. jabłko kroimy w drobną kostkę i dodajemy wraz z malinami do masy ( nie dodawajcie zbyt dużo soku z rozmrożonych malin, ponieważ przy smażeniu ciasto będzie się rozwalać), smażymy na rozgrzanym teflonie. 
podałam z orzeszkami ziemnymi.

jeden placuszek ma:
~ 64 kcal



11 komentarzy:

  1. Takie placuszki wszyscy lubimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię placuszki z serka homo!:) i robię je prawie identycznie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zrobić sobie placuszki z serka homo ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepis. Placuszki wyglądają wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, już od jakiegoś czasu kuszę się na takie lub podobne placuszki (najbardziej chciałabym zrobić z jogurtu naturalnego), ale jakoś ciągle nie mam kiedy, albo zapominam, albo coś jeszcze innego. Twoje owocowe kuszą jeszcze bardziej. Chciałabym świeże owocki do tego!

    OdpowiedzUsuń
  6. porywam ci te placuszki ,pycha !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam raz placuszków z serka homo i nie wiem czemu strasznie mi się rozlatywały, muszę ponowić próbę, bo Twoje wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...