niedziela, 18 listopada 2012

96



kasza jęczmienna z warzywami i indykiem curry

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
4 łyżek kaszy jęczmiennej, 100 g piersi z indyka, 2 garści warzyw na patelnię, 2 łyżek groszku, 2 łyżek marchewki, 2 łyżek buraczków, 1 łyżeczki łuskanych nasion słonecznika, curry, łyżeczki oliwy z oliwek

*

kaszę gotujemy. pierś z indyka płuczemy i kroimy w kostkę. na teflonie rozsmarowujemy łyżeczkę oliwy i smażymy mięso z dodatkiem curry. następnie dodajemy warzywa (oprócz buraczków, ja całość jeszcze obsypałam szczyptą ostrej papryki). smażymy całość do miękkości warzyw (można podlewać wodą) 
podałam z buraczkami. 

~ 278 kcal



14 komentarzy:

  1. czasem brak mi pomysłu na obiad. teraz już będę wiedziała co zrobić :) pysznie wygląda i jak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam mięso z dodatkiem curry!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka z obiadów 'na szybko' ;p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko to, co lubię plus zdrowo i niskokalorycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolorowe mixy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile wychodzi tej kaszy po ugotowaniu? tak 1/2 szkl?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm ale to apetycznie wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Porcja jest tak duża, wygląda apetycznie a ma tak mało kalorii -kolejne cudo na lekki i pyszny obiad :-)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie obiady, proste i szybkie, a jakie smaczne :) I nawet dziś mam coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...