sobota, 24 listopada 2012

98


zupa warzywna z kaszą manną 

aby stworzyć 6 porcji potrzeba nam:
3 litrów wody, 2 kostek rosołowych, piersi z kurczaka, 2 marchewek, 1 pietruszki, 1/2 selera, 1 pory, liścia laurowego, 4 ziarenek pieprzu, 3 łyżek kaszy manny

*

wstawiamy wodę, dodajemy kostki rosołowe, mięso i przyprawy. warzywa ścieramy na tarce o grubych oczach, pora kroimy w krążki i dodajemy do wywaru. gotujemy ok. 1 godziny. na koniec dodajemy kaszę manną, dokładnie mieszamy i zagotowujemy.

jedna porcja:
~ 81 kcal



7 komentarzy:

  1. Nie lubię kaszy manny, ale zadziwiłaś mnie zupą z tą właśnie kaszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna zupka :) Z kaszą nie jadłam, ale musi się sprawdzać. Ostatnio szaleję z manną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja również zupki z manną jeszcze nie próbowałam, ale coś czuję, że musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. smaczna zupa ;D dodatek kaszy manny -fajny pomysł ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Z manną nigdy nie jadłam zupy;P

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja mam taką, niezwiązaną z jedzeniem, prośbę. Od założenia bloga głowię się jak zrobić takie etykiety, jakie np Ty masz na blogu, po boku strony. Mogłabyś mi to objaśnić? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wchodzisz w układ bloga i potem dodaj gadżet , szukasz 'etykiety' i proszę bardzo, gotowe. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...