sobota, 1 grudnia 2012

101

potrawka warzywna

aby stworzyć 4 porcję potrzeba nam:
1/2 papryki czerwonej, 3 trójkącików serka topionego, kostki rosołowej, 5 paróweczek cielęcych (SOKOLIKI), kawałka pora, 2 marchewek, szklanki brokułów, 2 ząbków czosnku, 5 pieczarek, 2 łyżek koncentratu pomidorowego,kukurydzy konserwowej, łyżki jogurtu bałkańskiego, ziela angielskiego, 2 listków laurowych, pieprzu, ostrej papryki

*

do garnka wlewamy szklankę wody. dodajemy kostkę rosołową, ziele angielskie, listki laurowe, talarki marchewki, pora i parówek oraz brokuły, posiekaną paprykę i pieczarki. gotujemy 20  minut. 
dodajemy kukurydzę wraz z sokiem, posiekany czosnek, koncentrat pomidorowy i przyprawy. pod koniec gotowania dodajemy jogurt i serek topiony. 
podałam z ryżem.

1 porcja ma:
~187 kcal




9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie potrawki warzywne <3 Najlepsze co może być na obiadek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. narobiłaś mi ochotę na taką potrawkę ,dawno nie jadłam ,pysznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardo lubię takie potrawki. duuużo warzyw :) z ryżem najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, moje smaki! a do tego zdrowo i niskokalorycznie. pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi narobiłaś apetytu tym przepisem!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle kcal z ryżem? Ile tego ryżu? :) Namówiłam już na taki pyszny obiad mamę, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez ryżu.
      ja nakładam sobie z reguł 3-4 łyżki. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...