piątek, 7 grudnia 2012

103


biszkoptowy omlet z cynamonem, pastą z kiwi, suszonymi morelami i pestkami dyni

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
2 jajek, 1 łyżeczki mąki (u mnie pszenna pełnoziarnista), 1 łyżki otrąb pszennych, 1 łyżeczki mielonego lnu, szczypty soli, cynamonu, kilku kropli aromatu (u mnie pomarańczowy)
dodatkowo: łyżeczka pasty owocowej, 2 suszonych moreli, 1 łyżeczki pestek dyni

*

białka ubijamy na sztywną pianą. żółtka łączymy z mąką, cynamonem, aromatem, lnem i otrębami. dodajemy  pianę. smażymy z obu stron.
podałam z pastą z kiwi, morelami i pestkami dyni.

z dodatkiem:
~316 kcal
sam omlet natomiast ma 206 kcal.



7 komentarzy:

  1. Jako dziecko nie znosiłam omletów - teraz naprawdę nie umiem zrozumieć, dlaczego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jako dziecko nigdy nie jadłam, bo w domu nigdy ich nie robiono. teraz zadaję pytanie 'czemu?'! jest pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam biszkoptowe omlety, a pomysły na dodatki do nich się nie kończą, Twoje też mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja od zawsze uwielbiałam omlety! Kilka dni temu miałam i czeka sobie teraz sfotogrfaowany w aparacie na wstawienie na bloga. Aparat się rozładował i... nie chcę mi się go naładować coś. :D A te pestki dyni kuszą u Ciebie, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio sobie o nich przypomniałam i omlety powracają do moich łask ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...