sobota, 22 grudnia 2012

110


kasza jęczmienna z puree marchewkowo-brokułowym i kurczakiem

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
1/2 szklanki ugotowanej kaszy (u mnie jęczmienna)
2 marchewek
garść brokuła
1 łyżki mleka (u mnie 0,5%)
1/2 łyżeczki masła śmietankowego
pieprzu
100g piersi z kurczaka
kostki rosołowej

*

kaszę gotujemy wg informacji zawartych na opakowaniu. kurczaka gotujemy razem z kostkę rosołową. marchewkę kroimy w talarki i gotujemy razem z brokułem do miękkości. następnie ugniatamy warzywa, dodajemy mleko, masełko, przyprawy i na koniec mieszamy. 
na talerz wykładamy kaszę, puree warzywne oraz rozdrobionego na części kurczaka.

~ 271 kcal





10 komentarzy:

  1. Mmm, genialne! Uwielbiam kaszę i takie puree!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie i zdrowo. Już wiem co ugotuje mojej mamie która chce schudnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba zacznę zamawiać u ciebie obiady , jakie to pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm pyszne :) uwielbiam takie delikatne obiadki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Na sam wygląd pycha :) Poza tym kurczaka lubię w każdej postaci także jak najbardziej posiłek dla mnie :):)

    Jak ja bym chciała od nowego roku przygotowywać właśnie takie potrawy jakie przedstawiasz na swoim blogu -byłoby zdrowiej i może ubyłoby mi conieco ;-)

    Przy okazji życze Ci spokojnych Świąt pełnych życzliwości i miłości!! Dużo odpoczynku i trochę więcej kalorii jak to w święta ;-)))
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo.
      Tobie również życzę Wesołych Świąt przepełnionych atmosferą rodzinną! :*

      Usuń
  6. Fajny pomysł na bloga, smaczne i małokaloryczne dania, wrócę tu nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. noo, jestem pod wrażeniem, lubię proste dania, a do tego zdrowe....;) fajnie;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...