niedziela, 23 grudnia 2012

111


zapiekana owsianka z cynamonem, malinami, bananem, żurawiną i migdałami
 

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
2 łyżek płatków owsianych
1 łyżki otrębów pszennych
1/2 szklanki mleka ( u mnie 0,5%)
1 banana
1/2 szklanki malin
łyżeczki żurawiny
łyżeczki migdałów
szczypty cynamonu

*

na noc zalewamy płatki wraz z otrębami. na drugi dzień dodajemy do zbożowej zawartości owoce, migdały oraz posypujemy cynamonem. piekarnik nagrzewamy do 160 stopni i zapiekamy ok 20-25 minut.

~ 318 kcal



9 komentarzy:

  1. pyszna! Jutro chyba sobie taką sprawię na śniadanko, no i nie ma dużo kalorii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zdrowo, same bakalie i owoce. Wpraszam się do Ciebie na takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie robie zapiekaną owsiankę , moje must have ! twoja przepyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie podbiłaś moje serce dzisiejszą owsianką!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki nowy ładny nagłówek! Świetny jest! A i ta dzisiejsza owsianka! Miałam dziś mieć pieczoną owsiankę z rana, ale mi się odechciało. Może jutro mi się nie odechce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że z zapiekaną owsianką żadko się spotykam... a pomysł jest po prostu rewelacyjny! Na pewno wypróbuję... i to szybko! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...