czwartek, 27 grudnia 2012

114



puchate mleko cynamonowo-waniliowe

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
szklanki mleka ( u mnie 0,5% )
1/2 łyżeczki miodu 
1/2 łyżeczki cynamonu
1 łyżeczki aromatu waniliowego
dodatkowo: kawy rozpuszczalnej

*

w rondelsku podgrzewamy mleko z dodatkiem cynamonu i ekstraktu, nie doprowadzamy jednak zawartości do wrzenia. mieszając ogrzewamy je przez ok. 15 minut. zdejmujemy z ognia, dodajemy miód i szybko ubijamy trzepaczką, aż do uzyskania pianki. 
podałam z kawą rozpuszczalną.

porcja bez kawy ma:
~ 112 kcal


14 komentarzy:

  1. ooo puchate mleczko ,ale fajnie nazwane , kocham mleko ,bez niego nie ma dnia ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, puszyste mleko - to już nawet brzmi smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A to dlatego puchate... :) Rewelacyjny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę, z pewnością wypróbuję! nie ma innej opcji :) a tek ekstrakt z wanilii to gdzie kupujesz? i to jest w proszku czy jak? nigdy nie kupowałam więc nie wiem :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o aromat waniliowy. :)

      Usuń
    2. Ekstrakt z wanilii to coś innego niż aromat waniliowy z tego co wiem

      Usuń
    3. w takim razie przepraszam, źle wyraziłam ogólny przekaz. :)

      Usuń
  5. Lecę do kuchni stworzyć takie cudo ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kawę millicano :)
    a z tym tytułem 'puchata' mmm ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. nazwa cudowna, puchata :) ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybym tylko mogła pić kawę to chętnie bym się skusiła na wypróbowanie kolejnego Twojego przepisu :))

    na razie zostało mi jedynie kontemplowanie przepięknej filiżanki <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...