sobota, 12 stycznia 2013

121


danie sycylijskie

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
1/2 puszki tuńczyka w sosie własnym
4 łyżek czerwonej fasoli
4 łyżek kukurydzy
1/2 papryki czerwonej
szczypta soli i pieprzu
opcjonalnie olej rzepakowy
dodatkowo: 3 łyżek ryżu

*

paprykę kroimy w paski. kukurydzę i czerwoną fasolę z puszki oraz tuńczyka odcedzamy. podsmażamy warzywa wraz  rybą na patelni skropionej olejem do miękkości papryki. doprawiamy.
podałam z ryżem.

danie bez ryżu ma:
~ 256 kcal


przepis z książki kucharskiej , jednak nieco go uprościłam. fanom ryb z pewnością przypadnie do gustu. :)



15 komentarzy:

  1. Ty to masz zawsze takie cudowne pomysły na potrawki z warzyw! Jeszcze to z tuńczykiem, mmm, genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie zawsze tak kolorowo, zdrowo i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda, choć nie lubię tuńczyka. Ale ja bym bardziej to nazwała meksykańskim niż sycylijskim (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak w książce danie to nazwane zostało sycylijskim. :)

      Usuń
  4. łaaaa spisuję przepis! zrobię jak tylko będę miała składniki :)
    świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolorowe danie obiadowe , jak zawsze pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. tuńczyk, kukurydza i papryka - połączenie moich trzech ulubionych składników w jednym daniu.. to oznacza tylko jedno, jak wrócę do zdrowia od razu przyrządzam to cudo! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie i tak kolorowo -super!!

    Ps. bardzo fajny pomysł z tą "poradą tygodnia" lubię takie ciekawostki :-)))

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mi jak najbardziej przypadło do gustu, tylko muszę zaopatrzyć się w tuńczyka i robię! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tuńczyka, choć zawsze dodaję do potraw tego w oleju, a nie sosie własnym. O wiele mniej dietetycznie, ale nie mogę sobie odmówić tej kalorycznej przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglada bardzo apetycznie, naprawdę!
    chyba zacznę stosowac taką diete

    zapraszam na bloga, konkurs :)
    http://imrebijoux.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    oraz na Facebooka
    www.facebook.com/ImreBijoux

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam dzisiaj na obiad dla siebie i dla mamy z grypą, mam nadzieję, że taka porcja zdrowego obiadku jej pomoże :D Robi się naprawdę szybko - w czasie gotowania ryżu, akurat odsączyłam kukurydze i fasole, dodałam pokrojoną paprykę, przyprawiłam trochę :) I tak w ok 15 minut mamy pyszne i zdrowe danie. Dzięki za ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...