poniedziałek, 14 stycznia 2013

123



kakaowa owsianka z bananem i orzechami włoskimi

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
3/4 szklanki mleka ( u mnie 0,5% )
1/4 szklanki przegotowanej wody
2 łyżek płatków owsianych
2 łyżek otrębów pszennych
1 łyżeczki mielonego lnu
1 łyżeczki kakao ( u mnie niskotłuszczowe )
1 łyżeczki miodu
1 banana
1 łyżeczki orzechów włoskich

*

płatki, otręby i len gotujemy z dodatkiem mleka i przegotowanej wody. banana rozgniatamy widelcem i dodajemy do gotującej się owsianki. następnie dodajemy kakao, miód i mieszamy tak długo, aż kakao się rozpuści. na koniec posypujemy posiekanymi orzechami włoskimi.



FERIE, jak to cudownie brzmi! :)

19 komentarzy:

  1. Wyglada apetycznie. Idealnie skomponowałaś smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak,cudownie! Witaj wolności ;)
    Pysznie....;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, jak pysznie wygląda! Gęsta, czekoladowa i z bananem - ideał :)

    Będę Cię obserwować ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Błogie lenistwo, o tak! Kusisz taką owsianką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, tak tak :) w tej notce zakamuflowane są moje uczucia, odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowitości :) Najbardziej lubię gęste owsianki, w których łyżka może dosłownie utknąć :D Zazdroszczę wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Omamo, to wygląda idealnie! Zrób mi takie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego odpoczynku feriowego :P
    kakaowa i świetnie podana- mniam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. to się nazywa pyszne śniadanie! :)
    ja dopiero za dwa tygodnie będę miała ferie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. od dziecka uwielbiam owsianki, ale nigdy nie próbowałam w wersji kakaowej, muszę szybko to zmienić, bo w połączeniu z moimi kochanymi orzechami musi smakować wybornie <3

    wypoczywaj Piękna na tych feriach, niech będą dla Ciebie cudowne! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak owsianka to tylko gęsta papa, innej nie kupuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. udanych ferii ;*
    kakaowa owsianka z bananem -pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie dotyczące pralin z kaszy manny.czy migdaly wcześniej namaczalas,pozbawialas skorek i potem siekalaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, od razu siekałam, ale jeśli chcesz możesz kwestie migdałów bardziej ' dopieścić ' :)

      Usuń
  14. klasyka na śniadanie! :) udanych ferii! odpoczywaj i baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...