piątek, 18 stycznia 2013

127


czekoladowa pana cotta w wersji light

aby stworzyć porcje potrzeba nam:
300 ml jogurtu naturalnego
3 łyżeczek odtłuszczonego kakao
4 łyżeczek cukru brązowego
1 łyżeczki aromatu waniliowego/śmietankowego
1 łyżeczki żelatyny
wiórek kokosowych i pestek dyni do dekoracji

*

żelatynę rozpuszczamy w 50 ml wody, następnie dodajemy cukier, wanilię i na małym gazie doprowadzamy do wrzenia i rozpuszczenia cukru. zdejmujemy z ognia i dodajemy kakao (ew. startą czekoladę). całość mieszamy do chwili rozpuszczenia kakao, następnie dodajemy jogurt. tężejącą pana cottę umieszczamy do salaterek, szklanek i wkładamy do lodówki na ok. 2-4 godzin. po upływie tego czasu dekorujemy wiórkami i pestkami dyni.


(razem z wiórkami i pestkami dyni)



ps: dopiero teraz zauważyłam,że zdjęcia podpisałam adresem nie tego bloga co trzeba. :D

16 komentarzy:

  1. Słodko, kakaowo, idealnie...;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ten przepis! i można zajadać się bez wyrzutów sumienia. (;

    OdpowiedzUsuń
  3. mała pomyłka :P taka pana cotta dla mnie bardziej na deser, ale ejst cudowna i wiórki dodają całego uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię Twoje przepisy, mówiłam Ci już? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też lubię Twoje pomysły! a dzisiejszy deserek- genialny! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny z przpisow ktore musze zrobić ,super deserek ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wszystko w domku, jutro będzie czas na wykonanie:) dzięki za inspirację :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, ale pyszność! Muszę zrobić sobie coś takiego, jak już będę miała ogromną ochotę na słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosty, zdrowy, a jaki smaczny deserek :) Lubię Twoje kombinacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. o, zapiszę sobie, szczególnie że ma tak mało kalorii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pysznie i bez zbędnych kalorii..bardzo mi się podoba! zapraszam też do siebie po zdrowe inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodź i zrób mi te wszystkie pyszne rzeczy! ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...