sobota, 19 stycznia 2013

128



jajko sadzone z dodatkiem sosu curry

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
1 jajka
1 łyżeczki oleju rzepakowego
2 ugotowanych ziemniaków 
garści brokułów
garści fasolki szparagowej
koperek ( do posypania )

na sos:
kawałka cebuli
4 łyżek mleka 0,5 %
szczypty budyniu
1/2 łyżeczki curry
szczypty ostrej papryki
pieprzu

*

jajko smażymy, ziemniaki i warzywa gotujemy.
cebulę drobno siekamy. do rondelka wlewamy 2 łyżki mleka, następnie cebulę i lekko podgrzewamy. kolejno dodajemy budyń ( użyłam go, aby sos stał się bardziej gęsty, zamiennie można użyć skrobi ziemniaczanej ), resztę mleka i przyprawy. mieszamy tak długo aż całość zacznie gęstnieć.



14 komentarzy:

  1. Jajko sadzone, kocham <3 Z takim sosem to zapewne rewelacja i jeszcze fasolka szparagowa, hoho, obiadek wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepysznie to wygląda , lubię jajko z warzywami ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. w 100% trafiłaś w moje smaki no może oprócz ziemniaków, lecz to żaden problem! uwielbiam fasolkę szparagową i brokuły a w połączeniu z jajkiem sadzonym to już w ogóle same pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  4. też dziś jadłam sadzone, na obiadek... :P
    uwielbiam jak żółtko jest takie na miękko, lekko płynne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. interesująco wygląda w przepisie "szczypta budyniu" :D całość prezentuje się przepysznie!
    u mnie dziś też jajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy sos. Curry z budyniem? Nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez Ciebie zrobiłam się głodna! ;p
    x.o.x.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie jajko sadzone zjadłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto,pysznie, smacznie
    Pasuje mi :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...