poniedziałek, 21 stycznia 2013

130


owsiane pancakes z jagodami

aby stworzyć 6 pancakes (2-3 porcje) potrzeba nam:
1/2 szklanki płatków owsianych
1 jajka
1/3 szklanki mleka 0,5 %
szczypty sody
2 łyżeczek miodu
1 łyżki mąki pszennej pełnoziarnistej
szczypty cynamonu
1/2 łyżeczki aromatu waniliowego
1 łyżeczka oleju rzepakowego

*

płatki miksujemy ma proszek, następnie łączymy z jajkiem, mlekiem, sodą, miodem, mąką, cynamonem i aromatem i olejem. patelnię teflonową rozgrzewamy, po czym smażymy na niej naleśniki.
podałam z jagodami.



(razem z jagodami)


częściowo podkradła mi je mama.. cóż. :D

26 komentarzy:

  1. Pycha!
    Moja mama też często próbuje moich placuszków ;) niektóre jej smakują bardziej, a inne mniej

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym takie zjadła, szczególnie z tymi jagodami*.*

    OdpowiedzUsuń

  3. owsiane to chyba moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsiane... Pyszne, zdrowe :) Jedne z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  5. bo były takie pyszne i tak ładnie wyglądały, że aż mama musiała je dorwać, mniam *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne placuszki , samo zdrowie i są malinki *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pysznie :) Dawno nie robiłam owsianych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te placuszki... uwielbiam jagody ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie i zdrowo :) Wygladają pyszniutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm ale pyszne jagódki! a całość genialna ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. następnym razem musisz uwzględnić mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dziwne ze mama podkradla, sama zrobilabym to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie dziwne ze mama podkradla, sama zrobilabym to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. yay, uwielbiam owsiane rzeczy, na pewno spróbuję! :) przejrzałam troche ostatnich postów i chyba stałam sie fanką:D aż dodam do linków,
    http://solstichy.blogspot.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam teraz ochotę na jagody!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jagódki! Mmm, kocham! Pewnie mrożone? Chciałabym te świeże już!

    OdpowiedzUsuń
  17. mm są genialne! Już wiem że je zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle trafiasz w moje gusta kulinarne :) podglądam i podkradam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepis na idealny poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale rewelacyjne! :) To jest dżem?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda smakowicie, ale jagody zamieniłabym na truskawki mniaaam <3
    + zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com
    + Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją blogów? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. koocham placuszki, a z owocami to w ogóle niebo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. W końcu je zrobiłam ;p
    Zamiast płatków owsianych dodałam otręby . Wyszło przepysznie. Na górę jogurt naturalny i dżem z domowej spiżarni. Zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...