środa, 23 stycznia 2013

131


danie hawajskie

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
szklanki wstążek jajecznych
kawałka selera
2 plastrów ananasa
1 jajka ugotowanego na twardo
1 łyżeczki koncentratu pomidorowego
pieprzu
soli
2 plasterków szynki drobiowej
2 łyżek kukurydzy
1 łyżeczki oliwy
natki pietruszki

*

ananasa i kukurydzę odsączamy. seler siekamy. ananasa kroimy w drobne kawałeczki. makaron gotujemy. jajko gotujemy na twardo w osolonej wodzie, chłodzimy i kroimy w niewielką kostkę. szynkę również drobno kroimy. następnie wszystkie składniki smażymy. dodajemy koncentrat. doprawiamy pieprzem do smaku. całość posypujemy posiekaną natką pietruszki.
podałam z makaronem jajecznym, który jest wyśmienity!



nowy post .tutaj.

19 komentarzy:

  1. CO jedno danie to lepsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm egzotycznie...Zapachniało latem. ;) Pycha

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kusi :) para się jeszcze unosi nad gorącym daniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twojego bloga. pokazujesz że można jeść zdrowo ale za to smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyrzuciłabym tylko szyneczkę i wcinała ;)
    co do kokosowych pralinek to są super! tylko następnym razem nie użyję stewii, a miodu albo cukru, bo nie przepadam za jej smakiem, a dałam chyba za dużo i była mocno wyczuwalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przepraszam napisałaś wyrzuciłabym :) Źle przeczytałam

      Usuń
  6. Mmm pyszności :) Uwielbiam dania z ananasem!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nie sycylijsko to dziś hawajsko... dania z całego świata- super! :) a ananas szyneczka i kukurydza połączeone są pyycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. kojarzy mi się z moją ulubioną sałatką z ananasa;) pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że i tak o tym za bardzo trąbię :P Dieta 17-dniowa. To jest nazwa. A u Ciebie smakowicie dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę mogłabym z Tobą zamieszkać. Chyba jestem taką samą fanką mniej więcej takich potrawek jakie robisz, jak właśnie Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie pytanko, te przepisy są świetne! i chciałabym się zapytać czy wszystko jest twoją inwencją twórczą? czy np z czegoś korzystasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. częściowo korzystam ze starej książki kucharskiej mojej babci, ale składnikami i ewentualnym sposobem przyrządzania dowolnie operuje jeśli mogę tak to ująć.
      poza tym kombinuję sama, bądź inspiruje się jakimś bardziej kalorycznym przepisem i zamieniam go na dietetyczne danie. :)

      Usuń
  12. egzotyczne , pyszne i zdrowe , mniam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodko ostro super połaczenie. Uwielbiam twoje przepisy :) Mogę miec pytanie, jaki już czas odzywiasz się w zdrowy sposób :)?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...