piątek, 25 stycznia 2013

133


jajka po szkocku z kukurydzą i sosem pomidorowym

aby stworzyć 8 sztuk potrzeba nam:
8 jajek ugotowanych na twardo
0,5 kg mięsa mielonego drobiowego
1/2 cebuli
ziół prowansalskich
przyprawy do gyrosa
natki pietruszki do posypania

*

piekarnik nagrzewamy do 180*C. jajka gotujemy w lekko osolonej wodzie. cebulę siekamy. mięso doprawiamy przyprawami, następnie formujemy płaskie placki, na środku układamy jajko i zakrywamy je w całości mięsem. wkładamy do rozgrzanego piekarnika na blaszce wyłożonej papierem i pieczemy opcjonalnie 40 minut.
sos wykonałam z jogurtu naturalnego i koncentratu pomidorowego, doprawiłam go pieprzem, podgrzewałam na małym ogniu do chwili, aż zaczęły tworzyć się bąbelki.
jajko podałam z owym sosem,natką pietruszki, kukurydzą i miseczką zupy fasolowej.

1 jajko ma:




*

24 komentarze:

  1. Zainspiruję się tym sosem i wykorzystam go do brokułów na obiad. Wygląda tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smakowicie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak z ciekawości to Ty jestes na tych zdjeciach obok :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak z ciekawości to Ty jestes na zdjeciach obok :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. zaskakujesz tymi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaskakujesz tymi pomysłami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. W takiej wersji jajek nie jadłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. zaskakujesz tymi pomysłami ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajka po szkocku? Nie miałam pojęcia, że jest taka forma podania. Bardzo oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jeszcze nie jadłam , wygląda przepysznie ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. cześć, moglabys mi wymyślić jakiś przykładowy jadlospis na którym moglabym dosyć szybko schudnąc jeśli w szkole siedze od 7.45 do 14.50 (w czwartki i piatki od 6.45)? prooszę, dodam ze zamiast owsianki wole jogurt/płatki z mlekiem. jeśli nie chcesz pisać tutaj, napisz mi na mejla danielle.white45@gmail.com z góry dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. cześć, moglabys mi wymyślić jakiś przykładowy jadlospis na którym moglabym dosyć szybko schudnąc jeśli w szkole siedze od 7.45 do 14.50 (w czwartki i piatki od 6.45)? prooszę, dodam ze zamiast owsianki wole jogurt/płatki z mlekiem. jeśli nie chcesz pisać tutaj, napisz mi na mejla danielle.white45@gmail.com z góry dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. takich jeszcze nie jadłam... wyglądają bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam pytanie co do tej pączkowej porady. Mniej wiecej o ile mnie kcal mogą mieć takie pączki? Robiłaś sama już taką wersję? Czy smak jest bardzo zmieniony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz poradę tą zapisałam do przygotowania standardowych pączków. smak nie jest bardzo zmieniony, ciężko mi stwierdzić dokładną kaloryczność, bo szczerze mówiąc nie liczę kalorii, dopiero po zjedzeniu, gdy publikuję dania na blogu dowiaduję się ile kalorii dostarczyłam organizmowi, a poza tym takie pączki są bardziej suche i nie czuć aż tak ewentualnego oleju. Poradę tą znam od babci. :)

      Usuń
  15. chyba nigdy nie jadłam jajek w tej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to śmiesznie wygląda ;) Bardzo pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. super, wygląda fantastycznie:) zawsze wymyślisz coś ciekawego:) lubię tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...