czwartek, 31 stycznia 2013

137


kotleciki rybne 

aby stworzyć 6 kotlecików potrzeba nam:
1 puszki tuńczyka w sosie własnym
1/2 cebuli
1 marchewki
1 jajka
kawałka pora
1 ząbka czosnku
soku z cytryny
otrębów pszennych
ostrej papryki
ziół prowansalskich
koperku
natki z pietruszki

*

tuńczyka odsączamy i łączymy ze wszystkimi wymienionymi wyżej składnikami, następnie z powstałej masy formujemy kotleciki. piekarnik nagrzewamy do 180*C , na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia układamy powstałe kotleciki i pieczemy 20 minut ( 10 minut z jednej i 10 minut z drugiej strony ).
podałam z pełnoziarnistą bułką z ziarnami słonecznika, plastrem serka topionego, ketchupem i warzywami.

1 kotlecik ma:



18 komentarzy:

  1. uwielbiam tuńczyka, dlatego te placuszki na pewno by mi posmakowały :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielbię tuńczyka, wielbię placuszki rybne! <3 Nie tak dawno sama robiłam, może zresztą widziałam na blogu :D Świetnie je podałaś, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie lubię tuńczyka :<

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo nie wiedziałam że można zrobić kotleciki z tuńczka w puszce. Fajny pomysł :) chętnie rzuciłabym się teraz na te warzywa z talerza :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Tuńczykowe kotleciki, ale cudo!*.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewna żeby mi posmakowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak mało kcal! *.* świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz jaka jestem Ci wdzięczna za te wszystkie przepisy... Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę o takim wynalazku, ale z ogromną chęcią musze je zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam kiedyś kotleciki rybne ale z mintaja bo mi się rozleciał na patelni z tuńczyka też musza byc smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe :) Musiało być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są ! I jakie lekkie. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię rybne obiadki , super pomysł z tymi kotlecikami ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. po raz kolejny - uwielbiam Twoje przepisy :)
    super, szczególnie, że ostatnio poszukuję takich szybkich przepisów z rybkami:) (białka mi potrzeba przez treningi:))
    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...