sobota, 2 lutego 2013

138



dietetyczne pączusie serowo-waniliowe z domowym musem jabłkowym

aby stworzyć 8 sztuk potrzeba nam:
250 g chudego twarogu
150 ml jogurtu naturalnego
4 łyżek budyniu waniliowego
4 łyżek zmiksowanych płatków owsianych
2 łyżek zmiksowanych otrębów pszennych
słodziku 
aromatu waniliowego
2 jajek
łyżeczki proszku do pieczenia
musu  jabłkowego

*

twaróg, jogurt, budyń, płatki, otręby, słodzik, aromat, żółtka i proszek do pieczenia miksujemy. białka ubijamy na sztywną pianę, po czym dodajemy do masy, którą nakładamy łyżką do foremek wyłożonych papierem do pieczenia. piekarnik nagrzewamy do 180*C i pieczemy pączki 30-40 minut (w zależności od piekarnika). po upieczeniu nadziewamy je musem jabłkowym (nadziewałam strzykawką)

1 pączuś ma:




30 komentarzy:

  1. uwielbiam Cię za te pączki! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie pączki, a takich jak Ty zrobiłas, to jeszcze nie jadłam. Wierzę że są pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak lekko! Zrobię je na tłusty czwartek może, wtedy Mama nie kupi tych bomb kalorycznych z piekarni i będzie lekko i zdrowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też Cię za nie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow , te pączki są super, nigdy nie jadam tych tłuściochów, więc to idealny pomysł dla mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na dietetyczny tłusty czwartek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za pączkami nie jadłam ich chyba od roku :O ale taka wersja jak najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak - wkrótce tłusty czwartek! taka wersja podoba mi się o wiele bardziej niż sklepowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny pomysł na tłusty czwartek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mam ochotę spróbować tego Twojego pączusia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ładny wiosenny talerz...;) Świetna alternatywa dla zwykłych tłustych pączków ze sklepu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajowe!;) uwielbiam Twoje pomysły

    OdpowiedzUsuń
  13. Pączki, bułeczki mmmm zwał jak zwał-pyszności

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają mega pyszniaście, fantastyczny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Istna słodycz w zdrowej wersji- wyglądają przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłayś podpowiedzieć mi trochę z jakiś foremek korzystałaś? Chciałabym zrobić, ale właśnie nie wiem co z tymi foremkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, zrobiłam ' domowe ' z folii aluminiowej i papieru do pieczenia. :)

      Usuń
    2. czyli sądze, że mogę wykorzystać takie zwykłe do muffinek, tylko że stracą wtedy na wyglądzie, będą mniej pączkowe :P dzięki!

      Usuń
    3. Jak zrobiłaś te "domowe foremki" z folii?

      Usuń
    4. A płatki miksowałaś najpierw same mikserem?

      Usuń
    5. na folię aluminiową położyłam papier do pieczenia, następnie odcisnęłam formę od szklanki.

      Usuń
    6. tak, płatki najpierw zmiksowałam i potem dodałam do całości.

      Usuń
  17. wyglądają pysznie! zrobię w tłusty czwartek :)
    mam pytanie, ile dokładnie dałaś słodziku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 pastylki na jednego pączki, czyli 16. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...