niedziela, 3 lutego 2013

139



smażone na oliwie ziemniaki z warzywami

aby stworzyć 6 porcji potrzeba nam:
4 ziemniaków
puszki groszku konserwowego
1 żółtej papryki
2 pomidorów
2 łyżek oliwy z oliwek
2 ząbków czosnku
soli
pieprzu

*

ziemniaki gotujemy w mundurkach. studzimy, obieramy i kroimy na ćwiartki. groszek konserwowy odcedzamy z zalewy. paprykę i pomidora oczyszczamy z gniazd nasiennych. miąższ kroimy w kostkę. na patelni rozgrzewamy oliwę. podsmażamy na niej ziemniaki ok. 8 minut. następnie dodajemy groszek, pokrojoną paprykę i pomidora, oraz przeciśnięty przez praskę czosnek. wszystko dokładnie mieszamy i smażymy ok. 10 minut. doprawiamy.





zapraszam .tutaj.


16 komentarzy:

  1. za ziemniakami nie przepadam, ale na taką wersję chyba bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smacznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam smażone ziemniaki! Pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mm uwielbiam smażone ziemniaki z warzywami<3

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowicie to wygląda , oczywiście ,ze pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś też groszek zajadałam na obiadek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mam ziemniakowanie-przepis przypadł mi do gustu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ale dawno nie jadłam ziemniaków ;O

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno będę tu zaglądać i zaczerpnę kilka przepisów :) Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to prawda,że 300 obserwatorów to dużo i ja również dołączam ponieważ widać,że znasz się na rzeczy i oczywiście stylizacje są na prawdę dobre:) Moja koleżanka ma podobny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takiej wersji chętnie skusiłabym się na porcję ziemniaków :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie połączenia warzyw są idealne na obiad :) Bardzo lubię takie przepisy...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...