sobota, 2 marca 2013

152



pełnoziarnista pancakes z serkiem ziarnistym i truskawkami

aby stworzyć 5 dużych naleśników potrzeba nam:
1 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej ( lub białej + otrębów pszennych)
1 białka jajka
szczypty soli
1/2 szklanki chudego mleka
1/2 szklanki wody 
1 łyżki oliwy
dodatki: serka ziarnistego
mrożonych truskawek

*

Do mąki dodajemy białko, mleko, sól oraz oliwę. Wszystko dokładnie mieszamy. Konsystencja masy nie może być wodnista. Jeśli taka będzie można dosypać otrębów. Naleśniki smażymy na patelni teflonowej. 
Gotowe pancakes nadziałam serkiem wiejskim  i pokrojonymi truskawkami.

1 naleśnik z łyżką serka i garścią truskawek ma:




14 komentarzy:

  1. Na placuszki zawsze ja chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki mrożone na moje o wiele lepiej smakują na razie od tych "świeżych" :D także pyszka naleśniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak będą świeże no to.. wiadomo :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię placuszki z wiesniakiem i owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wjeżdżacie mi na ambicję tymi swoimi placuszkami i naleśnikami, nauczę się je robić!

    Kiedyś:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te placki, chociaż ja zawsze smażę takie grubasy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. wow , pyszne ! zdrowe i z truskawkami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają na takie delikatne. Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez wiejskiego i byyyyym...je zjadła z chęcią tu i teraz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie puszyściaki haha <3 Tak bardzo chcę naleśnika śniadaniowego, a tak bardzo nigdy nie chce mi się ich smażyć :( idę do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetny pomysł! na takie z truskawkami to z chęcią skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...