środa, 6 marca 2013

154



ciasteczka piernikowe

aby stworzyć 15 ciasteczek potrzeba nam:
2 jajek
4 łyżek płatków owsianych
2 łyżek otrębów pszennych
2 łyżek cukru brązowego
1 łyżki kakao
1 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczki przyprawy do piernika
szczypty ostrej papryki

*

Piekarnik nagrzewamy do 180*C. Składniki suche i mokre mieszamy osobno, następnie łączymy ze sobą. Na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia nakładamy po łyżce masy. Wkładamy do piekarnika na 20-30 minut. Po upieczeniu ciasteczka można polać polewą, np. czekoladową.

1 ciastko ma:


22 komentarze:

  1. Jestem pewna, żeby mi smakowały!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladaja apetycznie i sa takie małokaloryczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem pewna, że gdy zakupię otręby pszenne, to je upiekę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowe ciasteczka - to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. robię na jutro na uczelnię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach świąt, ktore minęły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tego szklanka mleka i jestem w raju<3

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie moja "Szczypta" ostrej papryki zepsuła by całe ciasteczka haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. poproszę jednego na jutro!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. o piernikowe smaki ,pyszne ciacha ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne, uwielbiam takie ciastka:) jeszcze z ostrą papryką nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I tylko niecałe 30 kcal? Jestem zdecydowanie za:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak bym użyła cynamonu zamiast przyprawy do piernika ciastka wyjdą? Bo mam na nie ochotę ,a akurat nie mam przyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz użyć cynamonu, to tylko moja propozycja. :)

      Usuń
  14. hej a mogą byc otręby owsiane? :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...