sobota, 9 marca 2013

156



indyk po azjatycku

aby stworzyć 3 porcje potrzeba nam:
180 g piersi z indyka
2 ząbków czosnku
1/2 cebuli
1/4 łyżeczki pieprzu
szczypty soli
1 łyżki oleju rzepakowego
1 papryki czerwonej
12 łyżek groszku z marchewką (6 g i 6 m )
1 szklanki brokułów
2 łyżek bulionu
1 łyżki soku z cytryny

*
Indyka kroimy na kawałki i doprawiamy. Na patelni rozgrzewamy olej. Smażymy na nim indyka mieszając. Po 5 minutach dorzucamy pokrojoną cebulę i przeciśnięty przez praskę czosnek. Po 3 minutach dodajemy pokrojoną paprykę, marchew, groszek i brokuły. Doprawiamy pieprzem i wlewamy bulion stworzony z 1/2 kostki rosołowej. Całość podsmażamy do miękkości. Na koniec dodajemy sok z cytryny i trzymamy na patelni jeszcze przez 1 minutę.
 Podałam z ryżem brązowym i sosem sojowym.




24 komentarze:

  1. Jak zwykle - zdrowo i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w przepisie ryżu nie ma a na zdj jest, czy mi sie zdaje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wytłuszczonym drukiem napisałam z czym podałam danie, a jego kaloryczność którą umieściłam uwzględnia ryż i sos sojowy. :)

      Usuń
  3. Pyszne, konkretne danie- To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja robię podobne i uwielbiam tą potrawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę na właśnie coś takiego! zaraz idę do kuchni robić obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie, to obiad idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne danie , chętnie bym spróbowała takiego indyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wczoraj kolację na podobę hyhy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny, rodzicielom zasmakuje :D dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak;) to by mi posmakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, uwielbiam azjatycką kuchnię! :) Chociaż u mnie w orientalnych daniach dominują bardziej wydziwiaste wynalazki, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na coś takiego bym wpadła z chęcią-nawet jeśli groziłoby to wyjściem z mieszkania w ten ziąb!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ile tego ryzu dodałas do porcji??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...