sobota, 16 marca 2013

159



zupa na zdrowie

aby stworzyć 4 porcje potrzeba nam:
jarzyn: marchewki, pietruszki, selera, pora i kilku ziemniaków
2 l bulionu
2-3 ząbków czosnku
kminku
majeranku
ziela angielskiego
liścia laurowego
natki pietruszki do posypania

*

Jarzyny myjemy i obieramy. Ziemniaki kroimy w większą kostkę, a resztę warzyw w mniejszą lub ścieramy na tarce o dużych oczkach. Gotujemy je w małej ilości wody z dodatkiem ziela angielskiego, liścia laurowego i kminku.
Po ugotowaniu jarzyn zalewamy je bulionem. Dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek i majeranek. Zupę nalewamy do miseczki i posypujemy całość natką z pietruszki.






12 komentarzy:

  1. Zupa zawsze dobra :) u mnie bez zupy nie ma obiadu, taką teorię wyznaje moja mama :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie jem brokułową;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam każdą zdrową rozgrzewającą zupkę, ta jest pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za zupami, bo szybko staję sie po nich głodna, ale ta wygląda apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za zupami :))

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html
    Zapraszam, Eustazja

    OdpowiedzUsuń
  6. lekka zupa, w sam raz aby się rozgrzać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zupy. lekkie, zdrowe i sycące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra zupa nie jest zła, jestem wychowana na kulturze zupy^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...