środa, 27 marca 2013

164



wegańskie pancakes z mandarynką i wiórkami kokosowymi

aby stworzyć 5 pancakes potrzeba nam:
1/2 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej  (ew białej + zmielone otręby)
1/2 szklanki mleka sojowego
1 łyżeczki cynamonu
1 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypty sody
1 łyżeczki oliwy/oleju
dodatkowo: mandarynki, wiórków kokosowych

*

Suche składniki łączymy z mokrymi. Teflon rozgrzewamy i nakładamy ciasto. Smażymy z obu stron na złoty kolor.
Podałam z mandarynką i wiórkami kokosowymi.

pancakes z dodatkami: 


Ach, przedłużyłam sobie o jeden dzień przerwę świąteczną. 
Moje środy mogłyby wyglądać tak zawsze. :)

30 komentarzy:

  1. podobają mi się te placki! trzeba będzie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ładne ;)

    pozdrawiam :)
    http://poziomkaikardamon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Placuszki pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutkie :) Uwielbiam takie równe placuszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają bardzo smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. też sobie zrobiłam wcześniej wolne;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również przedłużyłam sobie święta i rzeczywiście takie środy mogłyby zdarzać się częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czemu, ale od razu skojarzyły mi się takie świąteczne pancakes :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię placki w każdym wydaniu, takie też mi się bardzo podoba i na pewno by smakowało:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają apetycznie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wegańskie placuszki jak najbardziej mi smakują :)
    jutro zrobię pancakes przepisowo z gazetą Runner's :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby moja siostra tak super gotowała to bym nie wychodziła z kuchni! :) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. pyszne:) połączenie mandarynki i kokosa musi być doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne Ci wyszły te pancakes :)
    Połączenie mandarynki i kokosa prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie wegańskie najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zrobiłam dokładnie to samo! ; ) wolne się należy ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. z wiórkami kokosowymi wszystko pysznie smakuję ,a już szczególnie takie placuszki , świetny przepis -zapisuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Że też nie przyszło mi do glowy połączyć mandarynki z wiórkami kokosowymi... Sezon zimowy rozpocznę właśnie od tego:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Urzekło mnie połączenie mandarynka i kokos. Jak najszybciej do wypróbowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. tak, to są wegańskie naleśniki. :)

      Usuń
    2. i wychodzą dobre? np. z normalnym mlekiem i bez oleju?

      Usuń
    3. jak wegańskie to raczej mleko sojowe, ale możesz użyć zwykłego. :)
      trochę oleju trzeba dodać, w przepisie jest on uwzględniony.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...