niedziela, 31 marca 2013

168


wielkanocne śniadanko

Dziś przedstawiam Wam kawałek mojego stołu Wielkanocnego łącznie z moim talerzykiem i śniadaniowym zbiorem, jeśli mogę to tak określić. :)
Tak wiec na moim talerzyku znajdują się 2 kromki chleba razowego ze słonecznikiem posmarowane masełkiem podane z szynką drobiową. Jedna z nich posmarowana jest chrzanem, a druga musztardą. Do tego jajko i kawałki pomidora. 
Obok umiejscowiona są 2 łyżki sałatki warzywnej, która jest moją odwieczną słabością i dla zwieńczenia babeczka, którą ukradłam ze święconki. :)
W tle widać białką kiełbasę i szynkę, a gdybym uchwyciła całokształt stołu zobaczylibyście jeszcze ciasto zebro-podobne i bananowo-kokosowe. Swoją drogą wkrótce opublikuję przepisy na te smakołyki.
A jak Wam mija świąteczny zawrót głowy? :)

12 komentarzy:

  1. Ileż pyszności! Naprawdę pychota :) A Ty wybrałaś same zdrowe rzeczy, nawet ta sałatka :)
    Nie mogę doczekać się przepisów na ciasta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na przepisy na ciacha i zebropodobne i bananowo-kokosowe! :)
    Wesołych świąt życzę i mokrego Dyngusa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczne wielkanocne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Babeczka przykuwa mój wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że porwałaś babeczkę :)
    Wesołych, rodzinnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świateczne smakowite śniadanie ;) pycha !

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie na śniadanie był jak zwykle wielkanocny barszcz, więc po zjedzeniu jego miałam miejsce jedynie na odrobinę sałatki ; ))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...