wtorek, 2 kwietnia 2013

170



gulasz a' la curry

aby stworzyć 3 porcje potrzeba nam:
1 piersi z kurczaka
1 ząbka czosnku
4 garści warzyw na patelnię
1/2 czerwonej papryki
1/2 łyżeczki curry
kawałka cebuli
1 łyżki śmietany 12%
2 łyżek jogurtu naturalnego
natki pietruszki
300 ml bulionu drobiowego
1 łyżeczki musztardy
1 łyżki oliwy z oliwek
pieprzu
*

Na patelni rozgrzewamy oliwę. Pierś z kurczaka kroimy w kostkę, doprawiamy pieprzem i podsmażamy. Paprykę oraz cebulę pokroić w kostkę i dodać do mięsa razem z warzywami na patelnię.
Gdy wszystko się podsmaży, dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek i zalewamy bulionem. Doprawiamy curry i gotujemy wszystko ok. 15 minut.
Na koniec dodajemy jogurt, śmietanę, musztardę i pieprz.  Można posypać natką pietruszki.
Podałam z ryżem.





28 komentarzy:

  1. Lubię takie rozgrzewające dania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam curry i wszelkie kombinacje na temat tego dania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pysznie wyglada, chyba zrobie :D poza tym serdecznie zapraszam Cie na mojego bloga :* mam nadzieje, ze znajdziesz cos dla siebie ;) bedzie mi bardzo milo, jak zaobserwujesz i udzielisz odpowiedzi w ankiecie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis kradnę, fajne składniki, lubię takie dania:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu coś dla mojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczak, warzywa, curry, musie być dobre! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne po świątecznym obciążeniu żołądka:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejne smaczne, zdrowe danie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miseczka w groszki :) cudna, podobnie jak zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a musze sobie zrobic kiedys gulasz z kurczaka, zazwyczaj jadam z wolowiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. smakowicie wygląda ten gulasz , do tego bardzo zdrowy - podoba mi się ten przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. smakowicie wygląda, do tego bardzo zdrowy - podoba mi się ten przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno przepis wypróbuję, przecież nie ma nic lepszego na sycący obiad niż soczysta pierś z kurczaka razem z warzywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wszystko co z curry! :) świtnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię takie dania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog i podziwiam wyliczanie kalorii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się Twoja miseczka :) A z chęcią zjem sobie taki obiadek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie dania, apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealna propozycja po Świątecznym obżarstwie !

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię takie przysmaki, może kiedyś spróbuje Twojego przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda smakowicie, robiłam kiedyś coś podobnego tyle, że bez piersi kurczaka i bulionu - bo jestem wegetarianką. ale było również smaczne, polecam więc, coś a'la leczo. Może kiedyś umieszczę przepis na swoim blogu, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno wyprobuje ! :)
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, cwiczeniach i zdrowym trybie życia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda przepysznie! Tak zdrowo! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...