piątek, 5 kwietnia 2013

171



pełnoziarniste kanapki z jajecznicą

aby stworzyć 2 kanapki potrzeba nam:
2 kromek chleba pełnoziarnistego (u mnie chleb graham stworzony przez babcię)
2 jajek
4 plasterków kiełbasy z indyka
1 pomidora
1 łyżeczki oliwy z oliwek
masełka
pieprzu
szczypiorku
*

Na oliwie smażymy jajecznicę. Doprawiamy do smaku. Chlebek smarujemy masłem i nakładamy jajecznicę.

1 kanapka:


W prostocie naprawdę kryją się najlepsze danie. Dobra alternatywa zarówno na śniadanie, jak i na kolację. :)

22 komentarze:

  1. Pamiętam jak byłem mniejszy to uwielbiałem takie śniadanka :)

    --
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: kulinarnyblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Tata nauczył mnie jeść jajecznicę na kanapce. O wiele lepiej smakuje^^

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wlasnie nigdy tak nie jadam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tak sobie zjeść jajecznicę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam :) Zjadłabym taką kromeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kanapki z jajecznicą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie jadłam kanapek z jajecznicą, a miałam dzisiaj taką wielką ochotę na nią :D hah :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, dobre! Chyba też tak zaserwuję sobie jajecznicę jak będę ją robić, bo zawsze szykuję sobie chleb i zapominam ją nim zagryzać, a to połączenie mi bardzo smakuje :D No a tu nic nie zapomnę haha

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie jadlam takiego sniadanka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jajecznica z pomidorem - jedna z ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja zamiast masła stosuje majonez na chleb :D
    Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Narobiłaś mi ochoty <3 a już 21 ! Będę gruba hahaha
    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszota! Uwielbiam coś takiego. :) We wakacje miałam manię z siostrą - podpiekałyśmy bułkę na suchej patelni, żeby była chrupiąca i na to jajecznica z pomidorem i szczypiorkiem, na odrobinie oliwy lub masła. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglada super, musze wyprobowac.
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jadłam już kanapki z jajkami, ale z jajecznicą jeszcze nie -dobry pomysł , smaczny i zdrowy posiłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha i nie jestem odosobniona w jedzeniu jajecznicy na kanapce :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. Narobiłaś mi ochoty ja jajecznicę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...