niedziela, 7 kwietnia 2013

173



burger z warzywami włoskimi i żółtym serem

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
1 bułki pełnoziarnistej
2 garści warzyw na patelnię po włosku
1 plastra żółtego sera
przyprawy włoskiej
pieprzu
ketchupu (u mnie domowy)
1 łyżeczki oliwy z oliwek 

*
Warzywa smażymy na oliwie do miękkości, doprawiamy. Piekarnik nagrzewamy do 180*C. Na folii aluminiowej układamy 2 połówki bułki, jedną nadziewamy warzywami, dodajemy ketchup i żółty ser. Podpiekamy do roztopienia sera.



26 komentarzy:

  1. takie zdrowe burgery bardzo lubię! są smaczne i sycące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za mrożonymi warzywami , chyba wybrała bym to c jest dostępne ale jednak świeże ale sam pomysł bardzo apetyczny .

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Domowy burger z bułą z ziarnami! PYSZNE! A warzywka wyglądają bardzo, bardzo apetycznie -kolorowo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sycący wege burger?! Biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam warzywa na patelnię! :D W ogóle całość super, chętnie bym do Ciebie wpadła na takie danie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, taki zdrowy wege burger <3
    możesz dodać do akcji na durszlaku "Fast good" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, jaką mam ochotę na warzywa obok, tak ładnie wyglądają ...

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie jadłam warzyw na patelnie w kanapce :) ciekawa propozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pycha !! też jadłam dziś włoskie warzywka ;D a ten burger świetny -lubie takie zdrowe fast foody ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak domowe burgery xD

    OdpowiedzUsuń
  11. zjadłabym <3 wygląda nisamowicie, ah dlaczego nie zostałam obdarzona talentem kulinarnym? :( możesz się nim ze mną podzielić, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty to robisz,że u Ciebie wszystko tak fajnie wygląda i jest zdrowe? ;) Kusisz dziewczyno kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  13. chodzi za mną ostatnio burger, a taka warzywna wersja zdecydowanie do mnie przemawia:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam warzywa na patelnię, i je zapiec pod żółtym serem jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie zapiekane bułki:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osz ty, muszę przyznać, że stałam się fanką Twoich dań! I kto powiedział, że burgery nie są zdrowe? ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...