niedziela, 14 kwietnia 2013

176



placki dla bezglutenowców

aby stworzyć 4 porcje potrzeba nam:
1 kg ziemniaków
2 marchewek
1/2 cebuli
50 g sera żółtego
50 g sera białego
szczypty soli
szczypty pieprzu
majeranku
1 jabłka
olej rzepakowy
koperek

*

Ziemniaki ścieramy na tarce o drobnych, a marchewkę i jabłka na tarce o dużych oczkach. Cebulę i żółty ser drobno pokroić. Połączyć z białym serem. Całość doprawić i wymieszać. Na patelni rozgrzać niewielką ilość oleju rzepakowego. Placki smażyć z obu stron na złoty kolor. Na koniec posypać koperkiem
Podałam z żurkiem i buraczkami.

1 porcja ma:


17 komentarzy:

  1. Nie mam uczulenia na gluten ale te placki z chęcią bym wszamała :) zdrowe pychotki. U Ciebie nie może być inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem bezglutenowcem, ale placki zdecydowanie do mnie wołają!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie, choć za plackami ziemniaczanymi nie przepadam na Twoje bym się skusiła :) jeszcze z tymi buraczkami, yummy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. placuszki z marchewką - super !! ja też chcę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią zjadłabym te placki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie placuszki, póki co mam zaplanowane posiłki na parę przyszłych dni, ale z przepisu skorzystam na bank! :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle kapitalny przepis, a placuszki wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. dooobry niedzielny obiad! :)
    www.mybettermeals.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie warzywne placuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę wyszły Ci rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie placuszki i buraczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. placki ziemniaczane w pysznej, zdrowej wersji:) to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o połączeniu z marchewką pierwszo słyszę.:) ciekawie.
    jako, że jestem nowa - dodaję do obserwowanych.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...