niedziela, 21 kwietnia 2013

180



cynamonowe gofry z serkiem śmietankowym i mrożonymi truskawkami

aby stworzyć 4 gofry potrzeba nam:
1/2 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
1 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczki brązowego cukru
1 łyżeczki cynamonu
1 jajka
szczypty soli
1/2 szklanki chudego mleka
1 łyżki oliwy z oliwek
odrobiny aromatu waniliowego

*

Wszystkie składniki ze sobą łączymy (do suchych dodajemy mokre). Gofrownicę natłuszczamy i rozgrzewamy. Wlewamy porcje ciasta i pieczemy do zarumienienia. 
Podałam z serkiem waniliowym i mrożonymi truskawkami.

2 gofry bez dodatków:




18 komentarzy:

  1. w końcu jakiś przepis bez litrów oleju! uwielbiam gofry, bardzo chętnie spróbuję :) wychodzą miękkie czy chrupiące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/2 gofra wyszła mi miękka a druga część chrupiąca, haha, ale to dlatego,że mam trochę trzaśniętą gofrownicę :D

      Usuń
  2. mmm, uwielbiam pełnoziarniste smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku no, żebym ja chociaż gofrownicę miała.
    no ale jak dorwę, robię bez wahania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gofry! Uwielbiam :)
    Z tym serkiem i truskawkami - cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Najem' się goframi patrząc na Wasze pyszności, a potem zapominam, że też mam gofrownicę:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, szkoda, że nie mam gofrownicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Goferki<3 Muszę zrobić z truskawkami:D

    OdpowiedzUsuń
  8. gofry nigdy się nie znudzą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gofry kojarzą mi się z wakacjami,a gdy widzę u Ciebie takie pyszności to zastanawiam się - czemu ja nie mam gofrownicy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moim marzeniem jest zjeść na śniadanie gofry *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. cynamonowe gofry - mniam !!! tak dawno nie jadłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu ja nie mam gofrownicy :c

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...