wtorek, 23 kwietnia 2013

181



domowe monte 

aby stworzyć porcję widoczną na zdjęciu potrzeba nam:
szklanki chudego mleka
2 łyżek budyniu śmietankowego
1 i 1/2 łyżeczki żelatyny
2 łyżek serka homogenizowanego naturalnego
2 łyżeczek brązowego cukru
łyżeczki kakao
1 łyżeczki zmielonych orzechów laskowych

*

Mleko podgrzewamy razem z budyniem i dodajemy cukier. Żelatynę rozpuszczamy  w zimnej wodzie. Do budyniu dodajemy serek homogenizowany i mieszamy na jednolitą masę. Następnie dzielimy masę na dwie nierównomierne części - jedna ma być mniejsza od drugiej. Do mniejszej dodajemy kakao i  zmielone orzechy i umieszczamy w lodówce, do czasu, gdy masa się zaciągnie. Potem dodajemy masę białą i powtórnie wkładamy do lodówki.

1 miseczka ma:





24 komentarze:

  1. Genialne. Już wiem co będę mieć jutro na deser :D

    OdpowiedzUsuń
  2. DOMOWE MONTE? Jesteś geniuszem, really, wielbię Cię za te inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, pyyycha! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. 270 kcal to dużo troszkę, wolę je zainwestować w coś konkretniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miseczka tego to dwie porcje, więc nie sądzę, żeby to było dużo.

      Usuń
  5. ogólnie za monte nie przepadam, ale takie to by mi z pewnością zasmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz genialne pomysły ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nigdy jakos za monte nie przepadalam;/ nie wiem czemu;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zrobić! Uwielbiałam Monte, kiedy byłam mała.
    Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czego to bloggerzy nie wymyślą? Niedługo wszystkie batoniki i jogurty będą miały domowe odpowiedniki - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie porcja czy nie i tak zjadłabym w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Monte *-* bardzo je kiedyś lubiłam ,a takie domowe o niebo lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mnie zauroczyłaś nim! Poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie, dzisiaj już na nic słodkiego nie mogę patrzeć;p

    OdpowiedzUsuń
  14. domowe monte:)? w zdrowej wersji bez "witaminy E"? jesteś genialna:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...