czwartek, 2 maja 2013

187



bułka miodowa z pastą pomidorową, ogórkiem, szczypiorkiem ;
serek biszkoptowy ;
marchewka ;


aby stworzyć lunch potrzeba nam:
1 bułki miodowej
pasty pomidorowej*
ogórka zielonego 
szczypiorku
szczypty pieprzu

1-2 marchewek

opakowania serka biszkoptowego

* pastę pomidorową wykonałam z: 100 g pomidorów, 1 średniej cebuli, 1 kawałka selera, 1 stołowej łyżki octu winnego, 1 łyżki wody, szczypty soli, pieprz, cukru brązowego, odrobiny jogurtu naturalnego.
Warzywa obieramy, drobno kroimy i gotujemy w małej ilości wody. Po lekkim przestygnięciu przecieramy przez sito, dodajemy wody zagotowanej z octem, przyprawiamy. Dodajemy jogurt.

Całość drugiego śniadania ma:




26 komentarzy:

  1. Pasta pomidorowa brzmi pysznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. a czy taką pastę pomidorową można przechowywać trochę dłużej w lodówce. bo tak pysznie się zapowiada, że mam zamiar ją zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie zdobyłaś miodową bułeczkę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ty masz zawsze smaczne bułki :)
    pasta pomidorowa - coś koniecznie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bułeczka miodowa? To musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś apetytu na Bakusia ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachciało mi się takiej bułeczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. słodka bułka z pastą pomidorkową? :D dobrze to smakowało :P?

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie zaciekawił ten serek biszkoptowy. Słyszałam o nim dużo, ale jakoś nie mogę znaleść nigdzie. Dobry?

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę taką bułeczkę i najlepiej z pastą pomidorową!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bułka miodowa?! Czemu u mnie takich nie ma? :(
    Rewelacyjna :) Dawno nie jadłam takich serków, kiedyś bardzo lubiłam :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny Blog . Po raz 7 wchodzę , a tu blog o jedzeniu i potrawach . Przyznaję że twój jest super ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Obserwuję i Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszelkie kanapkowe smarowidła to moja 'kolacyjna' miłość! Jak to dobrze, że w trzech podstawowych posiłkach dziennie można zjeść coś pysznego:))

    OdpowiedzUsuń
  14. super, uwielbiam pasty do kanapek! choć ostatnio mam fazę na pastę z awokado - guacamole ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaw, mniam! Plus przypomniał mi się kolejny smak dzieciństwa: bakusie piankowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawe przepisy :D chociaż ja niestety nie mogę nic cukru jeść :( chleb tylko na zakwasie ciemny. Może masz parę pomysłów na takie totalnie bezcukrowe dania? Ciężko takie znaleźć :D bardzo chętnie skorzystam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://chude-inspiracje.blogspot.com/2013/04/176.html

      Usuń
  17. Mmm uwielbiam Bakusia, a tak dawno nie jadłam. Dzięki za przypomnienie!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...