niedziela, 5 maja 2013

189


kasza z warzywami i serkiem topionym

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
3-4 łyżek ugotowanej kaszy (jęczmiennej)
3 garści warzyw na patelnię
1 trójkąta serka topionego
szczypty ziół prowansalskich
szczypty chili 
szczypty pieprzu
1/2 ząbka czosnku
1 łyżeczki oliwy z oliwek

*

Kaszę gotujemy. Warzywa podsmażamy na oliwie. W razie potrzeby podlewamy wodą. Doprawiamy. Dodajemy kaszę. Pod koniec, gdy warzywa będę już miękkie dodajemy serek topiony i trzymamy na małym gazie do jego roztopienia.




16 komentarzy:

  1. o, ciekawy pomysł z tym serkiem topionym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie jednogarnkowce z serkiem topionym! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł z tym serkiem topionym :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jadłam coś podobnego z kus kusem - i noł łej! Nie mój smak. Było mdłe i nijakie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. z serkiem topionym - pomysłowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serka nigdy nie dodawałam, ale kasza z warzywami to mój standardowy obiadek/kolacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z serkiem topionym? muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasza z warzywkami - mniam :)
    Ciekawie z tym serkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł :D Serki uwielbiam; )

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kaszę jęczmienną, na słodko, wytrawnie, zawsze i ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "mamoooooo, już wiem co będzie jutro na obiad" c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Samo zdrowie, uwielbiam jęczmienną;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odkąd odkryłam quinoa, kaszy długo nie jadłam. Z warzywami musi być pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  14. z serkiem topionym to idealne dopełnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...