sobota, 18 maja 2013

194



pizza na drożdżach z dodatkami

aby stworzyć 12 sztuk potrzeba nam
/na ciasto:
25 g świeżych drożdży 
3 i 1/2 szklanki mąki razowej
1 łyżki oliwy z oliwek
1 łyżeczki cukru brązowego
szczypty soli
 /dodatki
koncentratu pomidorowego
12 plasterków polędwicy drobiowej
12 łyżek kukurydzy
1 papryki czerwonej
2 pomidorów
4 plasterków żółtego sera

*

Z drożdży, 3 łyżek letniej wody i łyżeczki cukru robimy rozczyn. Odstawiamy na 15 minut. Mieszamy, dodajemy przesianą mąkę, oliwę i sól. Ciasto dobrze wyrabiamy, przykrywamy ściereczką i pozostawiamy do wyrośnięcia. Formujemy spód na pizzę, pozostawiając przy tym grubsze brzegi.
Ciasto smarujemy koncentratem pomidorowym i  wykładamy pokrojone, bądź jeśli wymaga tego sytuacja odsączone dodatki. Posypujemy żółtym serem. Pieczemy 15-20 minut w temperaturze 220*C

1 porcja ma:




33 komentarze:

  1. Jak taka pizzerka wygląda! :) Domowa, zdrowa i smaczna. Koniecznie kiedyś Cię odwiedzę, a wtedy czekam na jakieś pyszności, które mi zaserwujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Domowa pizza jest najlepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, jak to pysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. domowa pizza najlepsza! kupnej nawet nie tknę, a taką mogę się zajadać w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie wyglada! Uwielbiam takie domowe pizze, nie maja sobie rownych :D


    Zapraszam do mnie: atqabreakfast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ja bym dała by teraz zjeść taką, ale babciną!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym się skusiła na inspiracyjną pizzę...jak masz na imię inspiracjo?

      Usuń
  7. Jak widać, pizza domowa cieszy się większym uznaniem niż ta zamawiana - nic dziwnego1^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry przepis na ciasto, chociaż ja to dodaję wody do tego :)
    Ale świetne dodatki, tylko ja bez mięska :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zdrowe wariacje pizzowe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką pizzę to bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. domowa pizza jest jeszcze lepsza od tej kupnej. a z takimi dodatkami... cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do Liebster Bloga :) Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział w akcji.
    http://mieszam-wzruszamsie.blogspot.com/2013/05/di.html
    Miłego dnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pizza jest pierwsza w nocy a narobiłaś mi takiej ochoty na nią, że masakra :c

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jadłam już pizzy z x lat... myślę ,że ta domowa jest najsmaczniejsza i najzdrowsza, więc warto zrobić ;) cudnie ci wyszła , podoba mi się ten przepis :) jak będę miała z kim zjeść to może zrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno nie jadlam domowej pizzy;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba bedzie trzeba jej sprobowac :D mniam!

    OdpowiedzUsuń
  17. dzisiaj z mamą robię pizzę, może pokuszę się o tą z twojego przepisu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. nominowałam Cię do Libster Blog;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takim pysznościom to chyba nikt się nie oprze:) mniam mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam pytanie czy ten kawałek pizzy na zdjęciu to te 188 kcal ? bo jeśli tak to bardzo mało kalorii a kawałek na serio duży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawałek, który widoczny jest na zdjęciu to podwójna porcja, czyli ok 375 kcal.

      Usuń
  21. uwielbiam pizzę :) domową oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pychota! oprócz kukurydzy :D

    Ps z tej strony ola z create-your-own-sunshine.blogspot.com, przeniosłam się na wordpress :)

    OdpowiedzUsuń
  23. i jak ten spód? kiedyś robiłam z razowca i jakoś mnie nie przekonała ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda przepysznie (i pewnie tak smakuje) :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...