niedziela, 26 maja 2013

196


pasta z wędzonej makreli na pełnoziarnistych grzankach

aby stworzyć 4 porcje potrzeba nam:
1 makreli
350 twarożku ziarnistego
pęczku 4 łodyg szczypiorku
szczypty pieprzu
szczypty pieprzu ziołowego
szczypty soli
pieczywa pełnoziarnistego

*

Rybę obieramy ze skóry i ości. Rozdrabniamy ją widelcem. Dodajemy do niej twarożek i przyprawy. Mieszamy. Szczypiorek siekamy.
Kromki pieczywa pełnoziarnistego podpiekamy przez 3 minuty w piekarniku nagrzanym do 200*C. Na jeszcze ciepłe pieczywo nakładamy pastę i posypujemy całość szczypiorkiem.

2 grzanki mają:




24 komentarze:

  1. dawno nie jadlam wedzonej makreli;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Makrela? Pycha ;) Lubię jeść ją na kolację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) raz w tygodniu jem jakąś wędzoną rybkę-albo łososia albo makrelę, przeważnie na kolację ;)

      Usuń
  3. uwielbiam takie rybne pasty kanapkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię pasty rybne, z tuńczyka jest także dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką pastę! Smak dzieciństwa :) Z tym, że zawsze robiłam ją z twarogiem, nie serkiem ziarnistym.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pasta jest najlepsza ze wszystkich jakie znam, a dawno jej nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pasty z makreli. Z serkiem wiejskim jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z pierwszych ryb, jakie nauczyłam się jeść w dzieciństwie, ma konkretny smak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm pasta rybna, no pewnie że lubię !! fajny przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio taką jadłam,ale na ciabacie z odrobiną majonezu i koperkiem. Ale masz rację-szczypiorek do makreli to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  11. I grzanki i makrela? Razem? To niebiańskie połączenie;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie połączone ; ) Przepysznie wygląda ; *
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepysznie to wygląda ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam makrelę! :D pyszne kanapeczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to ładnie, ale niestety do makreli nie jestem przekonana ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubie ryb w takiej postaci :c
    ale Twój chleb przypomina mi mój, który dostałam z rosji <3
    pyszny długo świeży naturalny i nadający się do wszystkiego!
    podałabym nazwe ale nie potrafię rosyjskiego :c

    OdpowiedzUsuń
  17. jak pasta to musi być robiona samemu :) świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog, bardzo mi sie spodobał :D
    pozdr i zapraszam , obserwuję moze i ty chcesz zaobserwowac ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pychota.
    Od jutra zaczynam jeść tak jak Ty :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm uwielbiam makrelę, więc taką pastę z chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...