czwartek, 30 maja 2013

198



frittata z ziemniakami, pieczarkami i rzodkiewką

aby stworzyć 1 placek potrzeba nam:
2 jajek
2 ziemniaków
1 pomidora
4 rzodkiewek
6 pieczarek
szczypiorku 
oliwy
szczypty pieprzu

*

Ziemniaki gotujemy na półtwardo.Warzywa kroimy i smażymy na łyżeczce oliwy. Jajka rozbełtujemy widelcem i doprawiamy pieprzem. Masę jajeczną dodajemy do warzyw. Smażymy do ścięcia się spodu. Następnie odwracamy placek na drugą stronę ( przykrywamy patelnię talerzem i odwracamy tak, aby placek znalazł się na talerzu, następnie kładziemy na patelnię z nieusmażonej strony) Posypujemy szczypiorkiem.
Podałam z ketchupem domowej roboty.





21 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam tego dania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas spróbować, bardzo dobra jest. :)

      Usuń
    2. ja tez w sumie nigdy jej nie robilam, sam nie wiem dlaczego;/

      Usuń
  2. Frittata jest cudowna ! Nie lubię rzodkiewki ale szczerze mówiąc w takim śniadaniu- jadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam! Coś między pizzą, omletem a tartą:) Doskonałe na obiad albo na ciepłą obiado-kolację^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre, dobre dobre :D na moje dobra kolacja by była :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na szybki obiad! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie mieszanki :) koleżanka - uwielbiająca Hiszpanię bardzo zachęcała mnie do spróbowania frittaty, może wkrótce skorzystam z Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tylom dodatkami komponuje się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już tyle przepisów na frittaty i jeszcze żadnej nie spróbowałam. Błąd! ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. That is looking so delicious.
    Love fritatas for breakfast
    I know most people would eat it for dinner
    but I prefer it for breakfast.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam frittate! frittata pełna zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten cały wielki mega placek ma tylko 295 kcal ? !!
    jak na taki placek to mało a można się nim raczej nieźle najeść nawet i może połową :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...