niedziela, 2 czerwca 2013

200



zupa marchewkowa

aby stworzyć 4 porcje potrzeba nam:
1 pietruszki
3-4 marchewek
1 kostki rosołowej
1 łyżeczki posiekanej natki pietruszki
1 łyżeczki posiekanego koperku
3-4 ziemniaki
1 łyżki koncentratu pomidorowego
szczypty soli
2 łyżek jogurtu naturalnego
maggi
1 łyżki mąki orkiszowej
pieprzu

*

Gotujemy w garnku 1 l wody. Dodajemy kostkę rosołową. Marchewkę i pietruszkę myjemy, obieramy i ścieramy na tarce o grubych oczkach. Łączymy z gorącym wywarem. Dokładnie mieszamy. Doprawiamy pieprzem i maggi do smaku. Gdy warzywa zmiękną dodajemy pokrojone w kostkę ziemniaki. Zupę gotujemy do miękkości ziemniaków. Dodajemy pietruszkę i koperek. Łączymy z jogurtem wymieszanym z koncentratem pomidorowym, mąką i odrobiną wywaru, stale mieszając.





23 komentarze:

  1. Gotując jakąkolwiek zupę zawsze zapominam dodać pietruszkę, bo o ile za natką przepadam, o tyle sama pietruszka już nie jest dla mnie godnym uwagi warzywem^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zupka!
    I ciekawy blog, dodaję do obserwowanych, będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysl :) jeszcze marchewkowej zupy nigdy nie jadlam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zupa marchewkowa! mam ochotę! to moja ulubiona ,a dawno nie jadłam. chociaż ja wolę w wersji kremy, taka tam moja miłość, ale i Twoja wersja prezentuje się smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć nie przepadam za zupami, Twoja wygląda smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z dodatkiem jogurtu zamiast śmietany musi być pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda przepysznie :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marchewkowa? to nowość dla mnie tzn. jeszcze nie zrobiłam, ale na pewno wypróbuję , bo uwielbiam takie zupki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłam tylko krem marchewkowy a zupki takiej nie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. otagowałam Cię :)) http://flavors-life.blogspot.com/2013/06/17-na-jogurcie-rownie-dobre-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, nigdy nie jadłam.. smaczna? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie jadłam takiej zupy, pora to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo jak za dawnych lat, kochałam tę zupkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda bardzo zdrowo, lekko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak nie mam pomysłu na jakieś danie to wchodzę do Ciebie i zawsze mnie czymś skusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszystkie możliwe zupy. Myślę, że tą też bym pokochała. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...