niedziela, 16 czerwca 2013

205



faszerowane pomidory
[

aby stworzyć 2 nadziane pomidorki potrzeba nam:
4 paluszków surimi
2 pomidorów
3 łyżek serka ziarnistego
1 łyżeczki startego chrzanu
1 łyżeczki soku z cytryny
1 łyżeczki szczypiorku
szczypty pieprzu
szczypty soli

*

Z pomidorów odcinamy wierzch i wydrążamy miąższ. Wierzchy i miąższ kroimy w kostkę. Paluszki surimi kroimy i łączymy z pokrojonym miąższem, następnie dodajemy serek, chrzan, szczypiorek i sok z cytryny. Doprawiamy. Pomidory nadziewamy przygotowanym farszem.
Podajemy z tostami, świeżym pieczywem i sokiem pomarańczowym.





14 komentarzy:

  1. uwielbiam faszerowane warzywka, pomidor musi wspaniały, ale sama jeszcze go nie faszerowałam :) wypróbuję sobie kiedyś na kolację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takie bieganie jest najlepsze,gdy nie robisz tego troche czasu i przychodzi moment, że ciało samo tego potrzebuje i po prostu BIEGNIESZ! :D <3
    Miseczka truskawek to już u mnie norma ostatnie czasy w domu hah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię faszerowane pomidory i podoba mi się Twoja wersja, tym samym przypomniałaś mi o tym, że warto robić sobie takie 'dania':)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne pomidorowe koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile obecnie wazysz : >

    OdpowiedzUsuń
  6. ale narobiłaś mi ochoty, pyszne danie ;) pomidorki to mogę jeść dzień w dzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo to coś dla mnie, pyszotka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam! ale mi smaka narobilas :) same pyszne rzeczy.
    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł:) ja zawsze robiłam na ciepło, ale taka opcja to świetny pomysł na kolację w taką letnią pogodę :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają pysznie! :) Ja ostatnio robiłam nadziewane papryczki i też wyszły niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś smaku, lubię też nadziewane pomidory w wersji pieczonej. 52 kg - wow, piękna waga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...