piątek, 21 czerwca 2013

206



domowa granola z ciepłym mlekiem

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
4 łyżek płatków owsianych
1 łyżki wiórków kokosowych
1 łyżeczki orzechów włoskich
1 łyżeczki orzechów laskowych
1 łyżeczki nasion słonecznika
1 łyżeczki oliwy

*

Oliwę rozgrzewamy na patelni. Resztę dodatków ze sobą łączymy i dodajemy na patelnię. Trzymamy na ogniu do czasu, aż płatki staną się chrupkie.
Istnieje jeszcze wersja z użyciem piekarnika - płatki z dodatkami kładziemy na blaszce i pieczemy w 140*C ok. 1 godziny
Podałam z ciepłym mlekiem.






10 komentarzy:

  1. aaa! doczekałam się wreszcie! dziękuję :)
    i mam takie pytanie jeszcze. Do kalorii wliczałaś mleko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. :)
      Nie, jest to wartościowość bez dodatku mleka, ale odtłuszczone nie ma dużo kcal, więc na spokoju :)

      Usuń
  2. Podoba mi się to drugie zdjęcie, lubię takie ujęcia lejącego się mleka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O na jedna porcje, coś dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak błyskawiczna granola na śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. super ,z pewnością przygotuję sobie domową granolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko co domowe jest najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...