środa, 3 lipca 2013

213


owsianka na mleku z jabłkiem, serkiem ziarnistym, musem truskawkowym, scones i cynamonem

aby stworzyć 1 porcję potrzeba nam:
3/4 szklanki chudego mleka
1/4 szklanki wrzątku
3 łyżek płatków owsianych
1 łyżki otrębów pszennych
1 małego jabłka
2 łyżek serka ziarnistego 
1 łyżki musu truskawkowego
cynamonu

*

Mleko i wodę zagotowujemy razem z płatkami, otrębami i startym na tarce o grubych oczkach jabłku, doprawiamy cynamonem. Przekładamy do miseczki i dodajemy resztę składników.




13 komentarzy:

  1. Ejj, musze w końcu zrobić scones, a w owsiance to chyba nigdy u mnie nie wyląduje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wypasiona :D Też mnie intrygują bułeczki w owsiance, no ale w sumie czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. scones w owsiane? a to wymyśliłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię serków wiejskich, tym bardziej w owsiance, ale ten tutaj wygląda na rozpaćkanego smakołyka^;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba z pół roku nie jadłam scones. Trzeba zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianki zawsze na tak! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsianka zawsze i wszędzie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do serka wiejskiego w owsiance się chyba nie przekonam, ale owsianka zawsze spoko ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, a ja scones nigdy nie jadłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam, wyszła świetna! uwielbiam Twoje przepisy c:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...