piątek, 5 lipca 2013

214



sałatka z orzechami i rodzynkami

aby stworzyć 2 porcje potrzeba nam:
8 krążków ananasa
2 jabłek
1-2 marchewek
4 łyżek jogurtu naturalnego
2 łyżeczek rodzynek
2 łyżek soku z cytryny
2 łyżeczek orzechów włoskich
szczypty pieprzu

*

Orzechy mielimy. Ananasy i jabłka kroimy w kostkę. Marchewkę ścieramy na tarce o grubych oczkach i dodajemy do pozostałych składników. Kolejno dodajemy rodzynki, sok z cytryny i pieprz. Na koniec dodajemy jogurt, mieszamy i ozdabiamy zmielonymi orzechami.

1 porcja ma:






13 komentarzy:

  1. Chrupiące orzechy, słodkie rodzynki - to musi być pyszna sałatka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie sałatki.. szybkie w przygotowaniu, smaczne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka sałatka to samo zdrowie, są witaminy z owoców, dobre tłuszcze z orzechów, białko z jogurtu, chociaż w jogurcie zbyt wiele go nie ma, to i tak jest on bardzo zdrowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka... na słodko?:) Chętnie bym taką zjadła, ciekawisz mnie^

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie moje smaki a i ponoć trzeba jeść przynajmniej 1 jabłko dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ommmm pyszności, boska inspiracja :) Będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz dołączyć się do mojego pierwszego blogowego konkursu, w którym można wygrać ciuszki ufundowane przez sklep internetowy :) szczegóły tutaj: http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  7. sałateczka na słodko ;) w sam raz na lato!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno by mi smakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Zapraszam do mnie
    http://zdrowe-co-nieco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...