czwartek, 11 lipca 2013

218



budyniowe pancakes z lodami czekoladowymi i mandarynką

aby stworzyć 3 pancakes potrzeba nam:
1/2 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
1 białka jajka
szczypty soli
1/4 szklanki mleka
1/4 szklanki wody
1-2 łyżek budyniu waniliowego
1 łyżki oliwy z oliwek
dodatkowo: lody czekoladowe, mandarynka

*

Do mąki dodajemy białko, mleko, budyń sól oraz oliwę. Wszystko dokładnie mieszamy. Smażymy na patelni teflonowej.
Nadziałam lodami czekoladowymi i mandarynką.

1 naleśnik z gałką lodów i mandarynką ma:





14 komentarzy:

  1. pancakes z lodami jeszcze nie jadłam :P
    a przepis zapisuję do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe połączenie... Przypomniałaś mi jak dawno takie jadłąm.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, a u mnie dzisiaj naleśniki w wersji wytrawnej z pieczarkami i szpinakiem :D pysia!

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam, pomysłowo i bardzo smacznie ! z lodami dla ochłody *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie jadłam nigdy naleśników/pancakes'ów z lodami:) Wolałabym je zjeść bec tego dodatku, a lodami dopchać się na końcu^

    OdpowiedzUsuń
  6. pancakes i lody, czyz moze byc lepsze polaczenie;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kcal 1 bo mi nst nie wyswietla:c?

    OdpowiedzUsuń
  8. w sam raz na upalny dzień , trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...