piątek, 23 sierpnia 2013

228



kotleciki z kaszy jaglanej

aby stworzyć 10 kotlecików potrzeba nam:
2 szklanek kaszy jaglanej
1/2 cebuli
3 ząbków czosnku
1 szklanki płatków owsianych (górskich)
1 jajka
oleju rzepakowego
szczypty soli
szczypty pieprzu ziołowego

*

Kaszę gotujemy w podwójnej ilości wody,tak aby była miękka, ale nie rozgotowana. Cebulę i czosnek drobno siekamy, następnie podsmażamy na 1 łyżce oleju. Kaszę wymieszaj z przysmażoną cebulą i czosnkiem, płatkami, jajkiem i przyprawami. Formujemy kotleciki i smażymy na teflonie. 
Podałam z surówką z młodej kapusty i młodymi ziemniaczkami posypanymi koperkiem.

1 kotlecik ma:




8 komentarzy:

  1. Stworzyłaś pyszne, pożywne danie obiadowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te Twoje kotleciki, z kaszą jeszcze nie eksperymentowałam, ale widzę, że można z niej stworzyć cuda! Zabieram przepis do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, już mam kolejny przepis na smaczny obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie leży u mnie jaglanka w szafie i nie miałam na nią pomysłu:) dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka to salatka/surowka? co w niej jest dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. młoda kapusta, marchewka, rzodkiewka, kukurydza, koperek i oliwa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...